3D-s számítógépes geometria

Önálló projektek (utolsó frissítés: 2020. március 25.)

Instrukciók az új appletekhez

Instrukciók a régi appletek megnyitásához

Slide-ok:

  1. (a) Bevezetés

    (b) Görbék és felületek

  2. (a) Háromszöghálók

    (b) Háromszöghálók

  3. (a) Tesztkörnyezet I

    (b) Tesztkörnyezet II

    (c) Tesztkörnyezet III

    (d) Tesztkörnyezet IV

    Instrukciók a windowsos telepítéshez (Fábián András & Nagy Viktor; régi verzió)
    Instrukciók a linuxos telepítéshez (Világos Nándor)
    Instrukciók a cloud használatához

    Házifeladatok és néhány tesztmodell

  4. (a) Nyílt forrású rendszerek - ParaView

    (a) Nyílt forrású rendszerek - OpenFlipper

  5. Görbék és felületek I (Bézier)

  6. Görbék és felületek II (B-spline)

  7. Interpoláló felületek görbehálók alapján

  8. Felosztásos felületek

  9. Interpoláció

  10. A Bézier/B-spline felületek kiterjesztései [kimaradt]

  11. Folytonos geometriai algoritmusok

  12. Tömör testek

  13. Felületi algoritmusok (metszések, párhuzamosan eltolt és lekerekítő felületek)

  14. Digitális alakzat rekonstrukció (áttekintés)

  15. Méréstechnika és regisztráció

  16. Blender alapismeretek

  17. Poligonhálók 3D szegmentálása

  18. Approximáció

  19. Felületek simítása

  20. Illesztés kényszerekkel [kimaradt]

  21. 3D nyomtatás

Tételsor és ujjgyakorlatok

Államvizsga tételek