3D-s számítógépes geometria

Önálló projektek

Instrukciók az új appletekhez

Instrukciók a régi appletek megnyitásához

Slide-ok:

  1. (a) Bevezetés

    (b) Görbék és felületek

  2. (a) Háromszöghálók

    (b) Háromszöghálók

  3. (a) Tesztkörnyezet I

    (b) Tesztkörnyezet II

    (c) Tesztkörnyezet III

    (d) Tesztkörnyezet IV

    Házifeladatok és néhány tesztmodell

  4. Nyílt forrású rendszerek - ParaView

  5. Görbék és felületek I (Bézier)

  6. Görbék és felületek II (B-spline)

  7. Racionális Bézier/B-spline görbék és felületek

  8.  Folytonos geometriai algoritmusok

    1. Bézier-, B-spline- és NURBS-görbe kiértékelések
    2. Bézier-felület a tesztkörnyezetben
    3. További B-spline algoritmusok - csomóbeszúrás, projekció, interpoláció
    4. B-spline görbék módosítása
    5. A teljes Bézier/B-spline osztály forrása, és egy lightweight könyvtár alapvető geometriai operációkra
    6. Két egyszerű modell
    7. Házifeladatok
       
  9. Pontok interpolációja B-spline görbékkel
  10. Interpoláló felületek görbehálók alapján

  11. Felosztásos felületek

  12. Tömör testek

  13. Digitális alakzat rekonstrukció (áttekintés)

  14. Méréstechnika és regisztráció

  15. Poligonhálók 3D szegmentálása

  16. Approximáció

  17. Felületek simítása

  18. Blender alapismeretek [kimaradt]

    1. Fej modellezése a sculpting eszköztárral (YouTube)
  19. Illesztés kényszerekkel [kimaradt]

  20. Felületi algoritmusok (metszések, ofszetek, lekerekítések) [kimaradt]

  21. 3D nyomtatás

Tételsor és ujjgyakorlatok

Államvizsga tételek