e-DIPLOMA Pilot
Használjuk-e, hogyan használjuk az oktatásban
- a mesterséges intelligenciát,
- a virtuális valóságot,
- a kiterjesztett valóságot,
- a számítógépes játékokat,
- a videókonferenciákat?
Erre keressük a választ az e-DIPLOMA projekt kísérleti minikurzusai segítségével Európa-szerte.
A projektben részt vevő országok:
Kiegészített valóság:
Mérőműszer:
Felszerelés:
Közös merülés:
A résztvevők részletes forgatókönyv alapján, kérdőíveket is kitöltve, okosórához hasonló (csak komolyabb) mérőműszerrel a karjukon játsszák végig a kurzusokat. A HP G2 Reverb Omnicept VR eszközök is sok adatot rögzítenek.
1. minikurzus: Blokk-programozás Virtuális Valóságban
- Robotprogramozás blokkokkal a Virtuális Világban
- Elektronikai alapok kiterjesztett valóságban
- Közös játék a Virtuális Valóságban
3-szor 90 perc
az alkalmak között 1 hét szünettel
három (célszerűen egymást követő) héten kell megjelenni
egy időpontban 4 résztvevő lehet
2. minikurzus: Társadalmi vállalkozások
- Ki a szociális vállalkozó? VR-ban beszélgetés virtuális AI karakterekkel.
- Várostervezés. Számítógépes játék : közös városépítés virtuális valóságban.
- Üzleti terv. Üzleti Modell alkotása Teams-ben, 3D elemekkel.
- A csapat. Számítógépes játék: állásinterjú AI karakterekkel, feladatok kiosztása a csapatnak.
3-szor 90 vagy 2-szer 160 perc
egyszerre négy résztvevő lehet
1 napon belül, szünettel vagy szünetekkel
esetleg egymást követő napokon
időpontok: szombati napokon, vagy hétköznapokon
3. minikurzus: Mire jó a virtuális valóság?
- Interakció: tárgyak megfogása, rámutatás, nagyítás, …
- Mozgás: teleportálás, folyamatos mozgásformák, mini-térképes mozgás, …
- Megjelenítés: realisztikus, rajzfilmszerű, …
- Együttműködés.
2-szer 130 perc
egyszerre négy résztvevő lehet
1 napon belül, szünettel
időpontok: szombati napokon, vagy hétköznapokon
Itt lehet megjelölni az alkalmas időpontokat:
https://whenavailable.com/invite/W14jiOEjIuNt02XCXXWv