e-DIPLOMA Pilot


Használjuk-e, hogyan használjuk az oktatásban

  • a mesterséges intelligenciát,
  • a virtuális valóságot,
  • a kiterjesztett valóságot,
  • a számítógépes játékokat,
  • a videókonferenciákat?

 
Erre keressük a választ az e-DIPLOMA projekt kísérleti minikurzusai segítségével Európa-szerte.
 
A projektben részt vevő országok:

 
 
Kiegészített valóság:

Mérőműszer:

Felszerelés:

Közös merülés:

 
A résztvevők részletes forgatókönyv alapján, kérdőíveket is kitöltve, okosórához hasonló (csak komolyabb) mérőműszerrel a karjukon játsszák végig a kurzusokat. A HP G2 Reverb Omnicept VR eszközök is sok adatot rögzítenek.
1. minikurzus: Blokk-programozás Virtuális Valóságban

  1. Robotprogramozás blokkokkal a Virtuális Világban
  2. Elektronikai alapok kiterjesztett valóságban
  3. Közös játék a Virtuális Valóságban

 
 

3-szor 90 perc
az alkalmak között 1 hét szünettel
három (célszerűen egymást követő) héten kell megjelenni
 
egy időpontban 4 résztvevő lehet
 
 

 
2. minikurzus: Társadalmi vállalkozások

 

- Ki a szociális vállalkozó? VR-ban beszélgetés virtuális AI karakterekkel.
- Várostervezés. Számítógépes játék : közös városépítés virtuális valóságban.
- Üzleti terv. Üzleti Modell alkotása Teams-ben, 3D elemekkel.
- A csapat. Számítógépes játék: állásinterjú AI karakterekkel, feladatok kiosztása a csapatnak.

 

 
3-szor 90 vagy 2-szer 160 perc
 
egyszerre négy résztvevő lehet
 
1 napon belül, szünettel vagy szünetekkel
esetleg egymást követő napokon
 
időpontok: szombati napokon, vagy hétköznapokon
 
 

 

 
3. minikurzus: Mire jó a virtuális valóság?

 

- Interakció: tárgyak megfogása, rámutatás, nagyítás, …
- Mozgás: teleportálás, folyamatos mozgásformák, mini-térképes mozgás, …
- Megjelenítés: realisztikus, rajzfilmszerű, …
- Együttműködés.

2-szer 130 perc
 
egyszerre négy résztvevő lehet
 
1 napon belül, szünettel
 
időpontok: szombati napokon, vagy hétköznapokon
 
 


Itt lehet megjelölni az alkalmas időpontokat:
https://whenavailable.com/invite/W14jiOEjIuNt02XCXXWv