3D grafikus rendszerek

Kategória: 
Bsc

Moodle
ZV tételsor:

1. Kotlin és WebGL.
2. A grafikus hardver és programozási modelljei (OpenGL/WebGL vs. Direct3D).
3. Árnyaló-visszavetítés és az anyagrendszer (illetve effect framework).
4. Játékobjektum-modellek.
5. Fizikai szimuláció és játéklogika 2D játékokban.
6. Kvaterniók és 3D forgatások, 3D kameramozgatás.
7. Környezet-leképezés, procedurális textúrázás, normáltérképek.
8. Ray marching, procedurális térfogatok, zajfüggvények. 
9. Térfogati fényjelenségek, speciális esetek megoldásai.
10. Többmentes módszerek. Késleltetett árnyalás, árnyékok, utófeldolgozás.
11. Compute shader, közvetlen hozzáférésű erőforrások, osztott memória.
12. -
13. Karakteranimáció.