Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu

GPU mint vektor processzor

A GPU mint vektorprocesszor és mint stream-processzor. 
Labor:

  • Mandelbrot halmaz rajzolás.
  • képfeldolgozási műveletek alapjai
  • szűrés, éldetektálás, mélységélesség párhuzamos megvalósítása.
Előadás anyaga: 
application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation iconAz előadás fóliái
application/pdf iconAz előadás fóliái (pdf)
application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation iconLaboranyag
application/zip iconLabor kiindulási alap
application/zip iconLabor végső állapot
  • Munkatársak
  • Publikációk
  • Projektek
  • Oktatott tárgyak
  • Elérhetőség
  • EIT Visual Computing
  • e-DIPLOMA Hackathons
  • e-DIPLOMA Pilot
  • Számítógépes grafika
  • Orvosi képfeldolgozás
  • Játékfejlesztés
  • Grafikus játékok fejlesztése
  • 3D grafikus rendszerek
  • GPGPU alkalmazások
  • GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
  • Képszintézis
  • Miniszimpózium-beosztás
  • Párhuzamos programozás laboratórium
  • Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
  • Vizualizáció és képszintézis
  • Technológiai Platformok 1.
  • Technológiai Platformok 3.
  • GPU általános célú programozása (GPGPU)
  • 3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
  • 3D számítógépes geometria 2
  • Téma laboratórium
  • Önálló laboratórium

GPU általános célú programozása (GPGPU)

  • Bevezetés
  • GPU mint vektor processzor
  • Iteratív algoritmusok
  • Szóró és gyűjtő algoritmusok
  • Sugárkövetés a GPU-n
  • Rekurzív algoritmusok
  • OpenCL bevezetés
  • OpenCL bevezetés II
  • Lineáris egyenletrendszerek
  • Monte Carlo módszerek
  • Monte Carlo szimuláció
  • Tomográfiás rekonstrukció
  • Folyadék szimuláció
  • OpenCL bővítmények
  • Kiegészítő anyagok
  • Házi feladatok

IIT Grafika csoport (2010 - 2018).