Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Előadások
Ebben a félévben új, D3D11-re épülő előadás- és laboranyagok lesznek!
Előadás anyaga:
Gyors D3D és DXUT áttekintés
Modellezés, homogén koordináták
Pipeline
A pipeline vezérlése, D3D API, Effects11
Transzformációk, kamera
HLSL programozás
Vektorműveletek
Árnyalás (2017-10-18)
Textúrázás
Plakátok
Többmenetes módszerek
Motor
Fizikai szimuláció, PhysX
Displacement mapping
PhysX jármű
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
e-DIPLOMA Hackathons
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Grafikus játékok fejlesztése
Előadások
Házi feladat
Laborok
Modellek
Vizsga