Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Előadások
Ebben a félévben új, D3D11-re épülő előadás- és laboranyagok lesznek!
Előadás anyaga:
Gyors D3D és DXUT áttekintés
Modellezés, homogén koordináták
Pipeline
A pipeline vezérlése, D3D API, Effects11
Transzformációk, kamera
HLSL programozás
Vektorműveletek
Árnyalás (2017-10-18)
Textúrázás
Plakátok
Többmenetes módszerek
Motor
Fizikai szimuláció, PhysX
Displacement mapping
PhysX jármű
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Grafikus játékok fejlesztése
Előadások
Házi feladat
Laborok
Modellek
Vizsga