Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu

Modellek

NVidia PhysX install:
http://cg.iit.bme.hu/~szecsi/PhysX_SDK_2.8.1_build_13_for_PC.msi

Előadás anyaga: 
application/zip iconbuggy modell (.x file, textúrák)
application/octet-stream iconFelhős doboz textúra
application/octet-stream iconTűz/robbanás részecske-textúra
application/zip iconDisplacement mapping modell és textúrák
application/zip iconRakéta modell és textúrák
application/octet-stream iconquad.x - full viewport quad rajzolásához
application/zip iconterep textúrák
application/octet-stream iconvízfodrozódás textúra
application/octet-stream icongiraffe.obj
application/octet-stream icondisplacement mappinghez modell
image/jpeg iconzsirárminta-textúra
application/octet-stream iconTemplom modell
application/octet-stream iconbuggy modell Egg-barát textúra pathokkal
application/zip icongeopod
application/octet-stream icontalaj modell
image/png icontalaj textura
application/zip iconrakéta modell
  • Munkatársak
  • Publikációk
  • Projektek
  • Oktatott tárgyak
  • Elérhetőség
  • EIT Visual Computing
  • e-DIPLOMA Hackathons
  • e-DIPLOMA Pilot
  • Számítógépes grafika
  • Orvosi képfeldolgozás
  • Játékfejlesztés
  • Grafikus játékok fejlesztése
  • 3D grafikus rendszerek
  • GPGPU alkalmazások
  • GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
  • Képszintézis
  • Miniszimpózium-beosztás
  • Párhuzamos programozás laboratórium
  • Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
  • Vizualizáció és képszintézis
  • Technológiai Platformok 1.
  • Technológiai Platformok 3.
  • GPU általános célú programozása (GPGPU)
  • 3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
  • 3D számítógépes geometria 2
  • Téma laboratórium
  • Önálló laboratórium

Grafikus játékok fejlesztése

  • Előadások
  • Házi feladat
  • Laborok
  • Modellek
  • Vizsga

IIT Grafika csoport (2010 - 2018).