Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Modellek
NVidia PhysX install:
http://cg.iit.bme.hu/~szecsi/PhysX_SDK_2.8.1_build_13_for_PC.msi
Előadás anyaga:
buggy modell (.x file, textúrák)
Felhős doboz textúra
Tűz/robbanás részecske-textúra
Displacement mapping modell és textúrák
Rakéta modell és textúrák
quad.x - full viewport quad rajzolásához
terep textúrák
vízfodrozódás textúra
giraffe.obj
displacement mappinghez modell
zsirárminta-textúra
Templom modell
buggy modell Egg-barát textúra pathokkal
geopod
talaj modell
talaj textura
rakéta modell
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Grafikus játékok fejlesztése
Előadások
Házi feladat
Laborok
Modellek
Vizsga