Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Modellek
NVidia PhysX install:
http://cg.iit.bme.hu/~szecsi/PhysX_SDK_2.8.1_build_13_for_PC.msi
Előadás anyaga:
buggy modell (.x file, textúrák)
Felhős doboz textúra
Tűz/robbanás részecske-textúra
Displacement mapping modell és textúrák
Rakéta modell és textúrák
quad.x - full viewport quad rajzolásához
terep textúrák
vízfodrozódás textúra
giraffe.obj
displacement mappinghez modell
zsirárminta-textúra
Templom modell
buggy modell Egg-barát textúra pathokkal
geopod
talaj modell
talaj textura
rakéta modell
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
e-DIPLOMA Hackathons
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Grafikus játékok fejlesztése
Előadások
Házi feladat
Laborok
Modellek
Vizsga