Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Laborok
Előadás anyaga:
1. Bevezetés
1. Alap könyvtárak
2. OpenGL II.
3. OpenGL III.
4. OpenGL IV - Tesszelátor
4. Tesszelátor példa
5. OpenGL V - Compute shader
5. Compute shader példa
5.5 OpenGL VI. - Position Based Dynamics
5.5 Position Based Dynamics skeleton
6. CUDA bevezetés
7. Párhuzamos primitívek
8. Hatékonysági kérdések
9. Párhuzamos rendezések
10. CUDA Thrust könyvtár
11. CUDA - OpenGL együttműködés
11. CUDA - OpenGL példa
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Laborok