Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Laborok
Előadás anyaga:
1. Bevezetés
1. Alap könyvtárak
2. OpenGL II.
3. OpenGL III.
4. OpenGL IV - Tesszelátor
4. Tesszelátor példa
5. OpenGL V - Compute shader
5. Compute shader példa
5.5 OpenGL VI. - Position Based Dynamics
5.5 Position Based Dynamics skeleton
6. CUDA bevezetés
7. Párhuzamos primitívek
8. Hatékonysági kérdések
9. Párhuzamos rendezések
10. CUDA Thrust könyvtár
11. CUDA - OpenGL együttműködés
11. CUDA - OpenGL példa
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
e-DIPLOMA Hackathons
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Laborok