Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Poligon Modellezés
A gyakorlat célja egy boltív készítése a Blender3D polygon modellezési eszközeivel.
Képek:
Előadás anyaga:
A gyakorlat anyaga
Kiindulási alap
Végső állapot
A gyakorlat anyaga (egyszerűbb modell)
Végső állapot (egyszerűbb modell)
kiindulási alap (egyszerűbb modell)
UV Map (egyszerű modell)
egyszerűbb modell első fázis
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
e-DIPLOMA Hackathons
e-DIPLOMA Pilot
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Játékfejlesztés
Bevezetés
Digitális tartalom generálás
Poligon Modellezés
Textúra festés
Karakter modellezés
Karakter animáció
Unity 3D anyagok
Korábbi Házi Feladatok