Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu

Bevezetés

 Az első alkalommal a játékfejlesztés és modellezés alapjairól, számítógépes grafikai alapokról, a tantárgy céljáról és követelményeiről lesz szó.
 

Video: 
Video preview image
Video preview image
Video preview image
Video preview image
Előadás anyaga: 
application/vnd.ms-powerpoint iconBevezetés
application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation iconPacman változatok - fóliák
application/zip iconPacman változatok - forráskód
  • Munkatársak
  • Publikációk
  • Projektek
  • Oktatott tárgyak
  • Elérhetőség
  • EIT Visual Computing
  • e-DIPLOMA Hackathons
  • e-DIPLOMA Pilot
  • Számítógépes grafika
  • Orvosi képfeldolgozás
  • Játékfejlesztés
  • Grafikus játékok fejlesztése
  • 3D grafikus rendszerek
  • GPGPU alkalmazások
  • GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
  • Képszintézis
  • Miniszimpózium-beosztás
  • Párhuzamos programozás laboratórium
  • Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
  • Vizualizáció és képszintézis
  • Technológiai Platformok 1.
  • Technológiai Platformok 3.
  • GPU általános célú programozása (GPGPU)
  • 3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
  • 3D számítógépes geometria 2
  • Téma laboratórium
  • Önálló laboratórium

Játékfejlesztés

  • Bevezetés
  • Digitális tartalom generálás
  • Unity 3D anyagok
  • Korábbi Házi Feladatok

IIT Grafika csoport (2010 - 2018).