Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Unity navigáció, AI
Kiindulasi Állapot
Végállapot
Előadás anyaga:
Laboranyag
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
e-DIPLOMA Hackathons
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Játékfejlesztés
Bevezetés
Digitális tartalom generálás
Unity 3D anyagok
Unity alapok
Unity Sprite animáció
Unity anyagjellemzők, GPU shaderek
Unity Plakátok, Részecskerendszerek
Unity Post processing effektek
Unity 3D karakter animáció
Unity navigáció, AI
Unity hálózati többjátékos mód
Unity mutimédia
Korábbi Házi Feladatok