Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Unity Programozási alapok
Előadás anyaga:
A gyakorlat anyaga
Csatolmány
Méret
Assets
236.14 KB
Final project
1012.53 KB
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
e-DIPLOMA Hackathons
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Képszintézis
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
Technológiai Platformok 1.
Unity Intro
Programozási alapok I.
Programozási alapok II.
Programozási alapok III.
Programozási alapok Unity
Pályagenerálás
Sprite animáció
2D Fizika
Játéklogika
Táblázatkezelés
GUI
Standard Assets
Ismétlés