Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu
Bevezetés
Előadás anyaga:
Az előadás fóliái
Munkatársak
Publikációk
Projektek
Oktatott tárgyak
Elérhetőség
EIT Visual Computing
Számítógépes grafika
Orvosi képfeldolgozás
Játékfejlesztés
Grafikus játékok fejlesztése
3D grafikus rendszerek
GPGPU alkalmazások
GPU programozás és párhuzamos rendszerek laboratórium
Miniszimpózium-beosztás
Párhuzamos programozás laboratórium
Szoftverfejlesztés laboratórium 2.
Vizualizáció és képszintézis
Technológiai Platformok 1.
Technológiai Platformok 3.
GPU általános célú programozása (GPGPU)
3D számítógépes geometria és alakzatrekonstrukció
3D számítógépes geometria 2
Téma laboratórium
Önálló laboratórium
GPGPU alkalmazások
Bevezetés
OpenCL alapok
Lineáris egyenletrendszerek
Monte Carlo módszerek
Monte Carlo szimuláció
Folyadékszimuláció
Tomográfiás rekonstrukció
CUDA áttekintés
Kiegészítő anyagok