Rekurzív algoritmusok (labirintus)
Nagyon sok probléma megoldására a legkézenfekvőbb módszer rekurzív algoritmusok használata. Azonban a grafikus hardver csak korlátozottan alkalmas rekurzív függvények kiértékelésére.
Az előadás keretében bemutatjuk a rekurzív algoritmusok implementálásának két módszerét. Egyik lehetséges megoldás a textúrák esetén alkalmazott MipMap módszer használata a rekurzióra. Másik lehetőségünk a grafikus csővezeték geometria árnyalójának a használata.
Képek:
![](http://cg.iit.bme.hu/portal/sites/default/files/oktatott-targyak/gpu-altalanos-celu-programozasa-gpgpu/rekurziv-algoritmusok/labirintusuthossz.png?1299598349)
![](http://cg.iit.bme.hu/portal/sites/default/files/oktatott-targyak/gpu-altalanos-celu-programozasa-gpgpu/rekurziv-algoritmusok/labirintus.png?1299598246)