Skip to Navigation
cg.iit.bme.hu

Grafikus alap hardver és szoftver

Grafikus rendszerek, 2D kimeneti és bemeneti csővezeték, megjelenítők.
Grafikus könyvtárak, eseménykezelés, eszközfüggetlenség. OpenGL 3-4, glew és freeglut. Vertex array object, Vertex buffer object, Vertex/fragment shaders, Uniform variables.
 
Keretprogram Visual Studio projektként, glew és freeglut környezettel.

  1. Videó: Grafikus hardver és szoftver
  2. Videó: Helló OpenGL
  3. Videó: Textúra leképzés
  4. Videó: Képnézegető és lencse, örvény, fekete lyuk effektusok GLSL-ben
Képek: 
Előadás anyaga: 
application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation iconOpenGL/GLSL programozás - PPT
application/pdf iconOpenGL/GLSL programozás - PDF
application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation iconTextúrázás - PPT
application/pdf iconTextúrázás - PDF
text/x-c++src iconZöld háromszög sallang nélkül - CPP
text/x-c++src iconSzínátmenetes háromszög és töröttvonal - CPP
text/x-c++src iconKépnézegető: Lencse, Örvény, Fekete lyuk, Hullám, Gauss, Edge - CPP
text/x-c++src iconTextúrázás - CPP
text/x-c++src iconKétismeretlenes, nemlineáris egyenletek megoldása - CPP
text/x-c++src iconHáromszög szerkesztő a Beltrami-Poincaré diszk modellben
  • Team members
  • Publications
  • Projects
  • Education
  • Contact
  • EIT Visual Computing

IIT Grafika csoport (2010 - 2018).