Non-photorealistic rendering
2012
- László Szécsi, Balázs Hajagos: Real-Time Outline Visualization for Triangle Meshes on Modern GPUs. In: Szirmay-Kalos László, Renner Gábor (ed) VI. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest. pp. 40-46.(ISBN: 978-963-313-048-3), 2012.
- László Szécsi, Dávid Illés: Real-Time Metaball Ray Casting with Fragment Lists. In Eurographics Short Papers. Cagliari, Olaszország, 2012.05.13-2012.05.18. pp. 1-4. Paper 30.
- Illés Dávid, László Szécsi: Efficient GPU fluid visualization. In: Szirmay-Kalos László, Renner Gábor (ed) VI. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest. pp. 83-88.(ISBN: 978-963-313-048-3)
- Balázs Hajagos, László Szécsi, Balázs Csébfalvi: Fast silhouette and crease edge synthesis with geometry shaders. In Spring Conference on Computer Graphics (SCCG). Smolenice, Szlovákia, 2012.05.02-2012.05.04. pp. 78-83.
2011
- Tamás Umenhoffer, László Szécsi, László Szirmay-Kalos: Hatching for Motion Picture Production, Eurographics 2011 (Computer Graphics Forum), 2011.
- Tamás Umenhoffer, Milán Magdics, Károly Zsolnai: Procedural Generation of Hand-drawn like Line Art. KÉPAF. 2011.