------- Qt ------- http://download.qt.io/official_releases/qt/5.5/5.5.1/qt-opensource-windows-x86-msvc2013_64-5.5.1.exe.mirrorlist A lényeg, hogy mondjuk legyen 64bites, VS 2013-mal fog menni, ahhoz van add-in Add-in a Qt5-höz http://download.qt.io/official_releases/vsaddin/qt-vs-addin-1.2.5.exe.mirrorlist ------- LibQGLViewer ------- Letölteni a forrást VS-ben QT5 fül, "Open Qt Project File (.pro)" Megnyitni QGLViewer\QGLViewer.pro fájlt --- Ha fordításkor "syntax error..." hiba van: Project-en properties Linker - Command line, lent az Additional Optionsben kiszedni a következő stringet: %40QMAKE_SUBSYSTEM_SUFFIX%40 --- Project - Properties - C/C++ - Preprocessor Beírni a preprocessor definitionsbe: _USE_MATH_DEFINES NOMINMAX Release módra állít, build ------- OpenMesh ------- Letölteni a forrást VS-ben QT5 fül, "Open Qt Project File (.pro)" Megnyitni src\OpenMesh\Core\Core.pro fájlt Project - Properties - C/C++ - Preprocessor Beírni a preprocessor definitionsbe: _USE_MATH_DEFINES NOMINMAX Release módra állít, build ------- Sample-framework ------- Letölteni BitBucketről, kicsomagolni VS-ben QT5 fül, "Open Qt Project File (.pro)" Megnyitni sample-framework.pro fájlt Projetc-en properties (figyelni fent a Configuration-nél, hogy Release legyen kiválasztva) Ha buildnél fordítási hiba "syntax error...": Linker - Command line, kiszedni ugyanazt a stringet, amit QGLViewernél is Még mindig properties C/C++ - General - Additional Include Directories Hozzá kell írni pontosvesszővel elválasztva két mappát: QGLViewerhez _a_mappa_ahova raktad_ (nálam C:\Dev\libQGLViewer-2.6.3) OpenMesh-hez _a_mappa_ahova raktad_\src (nálam C:\Dev\OpenMesh-5.1\src) Linker - General - Additional Library Directories Ide is be kell tenni két mappát, azokat, amikbe betette a VS a fordításkor a lib-eket, nálam: C:\Dev\libQGLViewer-2.6.3\QGLViewer\x64\Release C:\Dev\OpenMesh-5.1\src\OpenMesh\Core\x64\Release Linker - Input - Additional Dependencies Beírni: QGLViewer2.lib OpenMeshCore.lib Kiszedni: QGLViewer.lib OpenMeshCored.lib (ez a debug library, debug módos properties beállíásoknál ez kell) GL.lib -> ehelyett glu32.lib, de lehet, hogy a GL.lib kiszedés nélkül is fordul GLU.lib -> ehelyett opengl32.lib, de lehet, hogy a GLU.lib kiszedés nélkül is fordul C:\Dev\libQGLViewer-2.6.3\QGLViewer\x64\Release mappából a .dll fájlt C:\Windows\System32 mappába be kell másolni Release módban lehet így futtatni, Debug indításhoz elejéről megcsinálni mindent, string.replace("Release", "Debug")